понедељак, 10. октобар 2011.

Otpušten Sizif


Grčka vlada, uprkos protestima,  nastavlja sa merama štednje kako bi ublažila posledice krize.
     Činjenica da mesecima Grcku parališu strajkovi i protesti, nije pokolebala grčku vladu, koja na sve nacine pokušava da ublaži posledice krize koja preti da zemlju dovede do bankrota i koja bi mogla dovesti do kraha evro-zone. Mere štednje koje vlada u Atini sprovodi dovele su do ukidanja mnogih radnih mesta, mnogo ljudi je praktično ostalo na ulici i egzistencija im je ozbiljno ugrožena.
 Na meti novih mera vlada našao se čak i  Sizif, koji je juče dobio rešenje o otkazu, u kome stoji da više ne postoji potreba za njegovim radnim mestom.
  Ova vest je  juče bila jedna od glavnih tema na internet forumima, i izazvala je buru kritika na račun vlade premijera Jorgosa Papandreua,koja za sada ne komentariše ovaj dogadjaj. Sizif je vekovima bio jedan od simbola Grcke, i covek koji je svojom predanošću i marljivošću davao primer generacijama Grka, tako da ne čudi da je ovakav potez vlade naišao na opštu osudu.
Sam Sizif  u ekskluzivnoj izjavi za naš blog kaže:
-Šokiran sam, vredno sam radio, nisam koristio godišnje odmore, u celoj karijeri nemam ni jedan dan bolovanja, i opet sam otpušten.Posao jeste bio težak, ali izgledalo je da je siguran, primanja redovna, a sada stvarno ne znam šta  ću, još nisam stekao uslove za penziju i iskreno sam zabrinut za svoju budućnost.
Komentarišući činjenicu da je njegov otkaz privukao toliku pažnju gradjana Sizif dalje navodi
-Iskreno podrška mi prija. Zbog profesionalnih obaveza, ranije nisam imao vremena da mnogo  pratim dešavanja u svetu, nisam ni znao da sam toliko popularan i da sam inspirisao toliko ljudi, da su o meni čak pisali i knjige... Dobio sam mnogo pisama podrške, što iz Grčke što iz inostranstva. Naročito bih izdvojio pisma iz uvek prijateljske Srbije, gde sam izgleda jako cenjen, tako da postoji i parola” Sizife Srbine”, kažu da tamo svaki pošten posao zovu” Sizifov posao.” Razmišljam čak i da potražim posao u Srbiji, gde bih radio do penzije.

1 коментар: