уторак, 24. јануар 2012.

ДНК АНАЛИЗОМ УТВРЂЕНО „ЈАБЛАН“ ОТАЦ ЉУБИЧАСТЕ ТЕЛАДИ!


  Општа помама за љубичастим теладима која је захватила Србију и регион натерала је стручњаке Пољопривредног Института у Новом Саду да потраже решење ове мистерије. После прикупљања података и више тестова,  ДНК анализом недвосмислено је утврђено да је отац све те телади бик Јаблан који се налази у власништву Александра Весића, пољопривредника из Калуђерице.
                                         Један од Јабланових потомака
Александар Весић овим поводом за С.С.С.С. каже:
   „Јаблан је увек био обичан бик, ни по чему се није издвајао,миран, тих, добродушан.Његово семе је и раније коришћено за оплодњу крава, али све до ове године није било љубичасте телади.  Чак сам и мало сумњао у налазе, али су ми стручњаци са института јасно објаснили да сва телад имају његову ДНК, и сад ми је драго због тога што је Јаблан успео нешто што ниједан бик пре њега није. Ових дана примам позиве са свих страна, звали су ме власници љубичасте телади, захваљују се, зову да дођем у госте и видим телад. Звали су чак и представници Милке, честитали су,  нуде и пословну сарадњу, кажу да би Јаблан могао да постане родоначелник  нове расе говеда. Ја бих овим путем рекао да је моја заслуга минимална, да је Јаблан за све заслужан и да све почасти треба упутити њему. Случајност је да је мени љубичасто омиљена боја, и у шали кажем да је то Јаблан намерно урадио како би мене обрадовао!“
Колико је одушевљење због овог феномена говори и чињеница да су државни органи одлучили да гласачки листићи на следећим изборима буду љубичасте боје.
  „На тај начин желимо да одамо почаст Јаблану и његовим теладима, да им се захвалимо на свему ономе што су урадили за нашу земљу. Ова вест се пронела по целом свету и послала једну нову, бољу слику о Србији. Морам да напоменем да иако се неколико љубичастих телади појавило и у суседним земљама, највише их је у Србији, сам Јаблан је из Србије и тако смо још једном доказали да смо лидери у региону!“, каже за С.С.С.С. министар пољопривреде Душан Петровић!
У јавности су се појавиле идеје да наши репрезентативци убудуће наступају у дресовима љубичасте боје. Прича се и да Милка због овог феномена планира да изсмести производњу у Србију, а пошта ће дефинитивно ускоро издати специјалну серију поштанских марака на којима ће бити љубичаста телад и наравно Јаблан.
С.С.С.С. честита Јаблану, и Александру Весићу, његовом поносном власнику, и жели им још пуно љубичасте телади!   

Нема коментара:

Постави коментар