понедељак, 17. октобар 2011.

Prijava MUP-u

Пошто сам прошле године ратова са полицијом у свом месту, нарочито командиром Шкодрићем поднео сам им овaкву пријаву...Наравно НН лица нису постојала, нисам ја тастер, људи...

МУП  ЧАЈЕТИНА

Дана 20. 05. 2011. Године у јутарњим часовима шетао сам се околином Чајетине удишући чист планински ваздух, дан је био сунчан, прави пролећни, птице су нежно цвркутале и човека просто терале на сањарење! Приближавајући се извору Џамбића Потока у ваздуху осетих мирис марихуане (Cannabis Indica), и зачух мушке гласове,један је био дубоки бас док је други вукао на баритон. Разговор је текао овако
Бас : Добра ова ганџа, разбио сам се...
Баритон :Ма рек'о сам ти, прва рука, треба је преписивати к’о лек за душу...
Бас :Ја на следећим изборима гласам за Чеду, кажу да ће да је легализује!
Баритон : Е то би било царски, замисли пандуре, дуваш пред њим а не сме ти ништа, цркли би од муке.
Бас: Ма дувају и они, дув’о сам ја са неком двојицом пандура из Ужица, причали ми к’о из Чајтинског СУП-а дува.
Баритон: Замисли Шкодрића командира кад се надува, а и овако је блесав!
Бас :Ма напуши ми се Шкодрић курца, има доле океј људи, али ово остало багра, све го криминалац!
 Ужаснут оваквим речником и згрожен таквим односом према командиру Шкодрићу кога знам као непоколебљивог борца против криминала сваке врсте, самопрегорног борца за владавину реда и закона, нечујно сам се повукао, и нажалост нисам успео да видим лица ове двојице беспризорника, који на такав начин троше своје време уместо да вредно раде и помогну бржем путу Србије у Европску Унију.
    Одмах затим похитао сам да испуним своју грађанску дужност и да СУП у Чајетини обавестим о овом тешком злочину. Док сам ишао ка Чајетини размишљао сам о томе да је Хамурабијев закон донет пре неколико хиљада година,  сетио се енглеског краља Јована Без Земље и његове Велике Повеље Слобода( Magna Carta Libertatum),за необразоване каквих у нашем СУПу наравно нема Јован Без Земље је брат чувеног Ричарда Лављег Срца, тј. Принц Џон из филмова о Робину Худу, Номоканона ( Законоправила) Светог Саве, Душановог Законика, свих оних устава које је, мила нам, држава имала кроз векове, схватио да су снаге реда и закона вековима бориле против пошасти криминала и да и ја морам дати свој допринос тој светлој борби.

Са надом да ћете решити овај тешки злочин и ове криминалце предати правди...
 Бојан Савић


П.С. А за дан безбедности ако ме се сетите...

Нема коментара:

Постави коментар