понедељак, 16. јануар 2012.

Н.Н. Лице демантује да стоји иза напада на возача ГСП-а


  Поводом саопштења МУП-а Нови Београд у коме као одговорна особа за напад на Б.С., иначе возача ГСП-а, у Блоку 65., именује Н.Н. лице данас нам се јавило Н.Н. лице које  оштро демантује ово саопштење и медијске написе везане за ову тему.
Саопштење преносимо у целости:
„ Већ годинама траје хајка на мене  у Србији, погледајте све нерешене случајеве у прошлости, увек je за то одговорна Н.Н лицe. Било да се ради о пљачки мењачнице, безазленој кафанској тучи, навијачким нередима или у овом случају нападу на возача ГСП-а најчешћe окривљени с ја. Према полицијској и судској пракси испада да иза свих прљавих и незаконитих работа у Србији стоји моја маленкост. По мојој рачуници ово је јубиларна десето- хиљадита оптужница против мене.  Државни органи се већ годинама крију иза мог имена и тако скривају своју неспособност да праве кривце приведу правди. Једном приликом сам по тврдњама полиције и медија у исто време опљачкао мењачницу у Београду, и украо кола у Вршцу. Како је то могуће? Годинама сам одбијао  да се осврћем на овакве полицијске и медијске тврдње али медијски линч је прешао све границе и време је да одговорим на ове нападе. Да ли треба да подсећам на сличне трагичне примере из прошлости? Због свега напред наведеног бићу принуђен да задовољење правде потражим и на суду, како бих своје име заштитио од оваквих бесрамних инсинуација.  Овим поводом обратићу се и ОЕБС-у и међународним организацијама која се баве заштитом људских права.Увек сам чврсто својим именом и презименом стајао иза свог лика и дела и са индигнацијом одбацујем наводе да ја стојим иза напада на Б.С., иза лоповске приватизације, утаје пореза, трговином наркотицима, нереда на стадионима и осталим преступима за које ме полиција и медији оптужују. Уосталом, ја сам кући, на својој сталној адреси, и ако сам за нешто крив, доступан сам полицијским и судским органима, који увек могу да ме ухапсе и приведу.„
Под пуном моралном и материјалном одговорношћу!“
Н.Н. Лице

Нема коментара:

Постави коментар