уторак, 1. новембар 2011.

Otkrivena nova vrsta alergije



Odavno je poznato da,, uz sve opasnosti koje inače donosi, savremeni život negativno utiče na naše zdravlje i kroz razvoj novih alergija, apsolutno nepoznatih pre samo nekoliko decenija.

Ipak, najnoviji rad Dr Dajen Kubis sa ACCAI koledža iz Nju Orleansa, inače vodeće ustanove za istraživanje alergija, astme i imunologije u SAD, otvara pitanje: dokle će ljudska rasa i medicina stići?

Naime, Dr Kubis je potvrdila novu vrstu alergije: alergiju na mikrofon.
„Simptomi su bili poznati odavno: nesuvislo ponašanje, pauze u govoru, iz usta čoveka pogođenog ovom alergijom izlaze nesuvisle rečenice i razne gluposti. Ono što je bilo je jako teško pronaći su mogući uzroci takvog ponašanja. Proteklih 14 godina provela sam bezuspešno istraživala moguće alergene, ali sam ove godine boravila na kongresu alergologa u prestonici Srbije, Beogradu, i, odjednom, sve su se kockice složile! Naime, na lokalnoj televiziji videla sam konferenciju za štampu lokalnog ministra unutrašnjih poslova, Ivicu Dačića pred mikrofonima, i odjednom je sve dobilo smisao!


                     Drago mi je da sam pomogao, a mene ako se sete za Dan bezbednosti- sete...



   Kada su mi kolege prevele šta je sve gospodin Dačić ispričao pred novinarima, shvatila sam da on pokazuje sve ove simptome koje sam nabrojala! Moj tim već radi na otkrivanju leka, i čim ga pronađemo, u znak zahvalnosti gospodinu Dačiću, prvo ćemo probati da pomognemo njemu, iako sumnjam da je za njega prekasno, jer u svojoj karijeri nisam imala prilike da vidim sve simptome na jednoj osobi, pogotovu ovoliko jako izražene!“

U lekarskoj komori SAD već najozbiljnije razmatraju da Dr Kubis predlože kao svog kandidata za Nobelovu nagradu za medicinu, a ministar Dačić biće pozvan na Molitveni doručak u Belu kuću kako bi mu predsednik Obama dodelio specijalnu zahvalnicu.

Želimir Lalić

Нема коментара:

Постави коментар