понедељак, 21. новембар 2011.

DOBIO POSAO UZ POMOĆ ČUDESNE KREME DR. MILOJEVICA


  Mediji su preplavljeni reklamama za čudesne preparate, koji leče različite bolesti. Svaki od preparata garantuje efikasnost, trajno rešenje problema...Ali da li je baš tako, da li su ti preparati, obična „čarobna vodica“, ili zaista na čudesan način otklanjaju bolesti i nedostatke? S.S.S.S. se u duhu istraživačkog novinarstva uhvatila u koštac sa ovim problemom i pokušaće da vam prenese iskustva  samih potrošača koji su sigurno jedini relevantni svedoci delotvornosti ovih preparata.
Ovog puta prenosimo iskustvo B.A., asistenta direktora u jednoj inostranoj firmi.
 „Nikako nisam mogao da nađem posao, slao sam C.V. svuda, ali nije vredelo...Te kriza, nema posla, pa moraš biti član partije, nemaš vezu...Nastavljao sam da tražim ali bez rezultata. Počeli su i kompleksi da se javljaju, povukao sam se u  sebe. Na devojke nisam ni pomišljao. Često me je bilo sramota da izađem i na ulici. Porodica me je podržavala koliko je mogla, ali znao sam da je problem u meni.Postajao sam sve depresivniji, užasne misli su mi prolazile kroz glavu, pomišljao sam na najgore.Osećao sam se užasno, jadno, bezvredno, izgubio sam gotovo svaku nadu.
  Rešenje se pojavilo niotkud, moja baba je gledala reklamu za čudesnu kremu Dr. Milojevića, i naručila je. Nisam verovao u nju u početku, ali sam je stavljao, babe radi. Međutim rezultati su bili zapanjujući.  Bilo mi je mnogo bolje. Odmah sam i psihički počeo bolje da se osećam, počeo sam da se krećem među ljudima, da slobodnije komuniciram. Mogu da kažem da sam zahvaljujući fantastičnoj formuli dokora Milojevića totalno promeni život.
  Na prvom sledećem razgovoru za posao  dao sam sve od sebe i iskoristio sam svoju šansu. Iako je bilo dosta kandidata, direktor je izabrao baš mene.  Vrlo brzo sam napredovao na poslu i danas radim kao njegov lični asistent, jako odgovoran, ali i dobro plaćen posao.
  Želim svima toplo da preporučim Antibol kremu doktora Milojevića, zahvaljujući  njoj, ja sam postao drugi čovek, našao sam dobar posao, direktor je prezadovoljan mojim kvalitetima a guza me više uopšte ne boli.“, zaključuje svoju ispovest B.A.
S.S.S.S. nastavlja svoje istraižvanje,u sledećem broju eksluzivno: „Da li članstvo u EU zaista leči šuljeve?“

Нема коментара:

Постави коментар