уторак, 11. октобар 2011.

Čović i u Partizanu?!?




Sinoć je kao tornado, kroz beogradske košarkaške krugove prohujala neverovatna vest: posle fuzije KK Crvena Zvezda i KK FMP/Železnik, na pomolu je još jedan senzacionalni potez Nebojše Čovića. Prema veoma pouzdanim izvorima, dok ovo čitate, u toku je sastanak na kome predesdništvo KK Partizan razmatra finansijske aspekte ponude koju je dao Dr Nebojša Čović, poznati košarkaški radnik, bivši političar i gradonačelnik Beograda. Kako saznajemo, sastanak će samo ozvaničiti ono što je tokom proteklog dana dogovoreno, jer su ponuđeni uslovi takvi da ih je praktično nemoguće odbiti.

Gospodin Čović nije bio dostupan za komentare, ali nam je njegov sin, i košarkaš KK Crvena Zvezda Beograd, Filip Čović, potvrdio ovu vest i objasnio o čemu se radi:

-Sve je moja „krivica“, kroz smeh nam je objasnio Čović Junior, pošto sam bio na pripremama za novu sezonu, zapostavio sam obaveze u kući, što je tatu baš nerviralo. Tako mi je, da bi me motivisao, obećao da ću, ako raspremim svoju sobu, pored „Zvezde“ dobiti i Partizan. Naravno, moj tata je poznat kao čovek koji drži reč, tako da je odmah stupio u pregovore, kada sam ja izvršio svoj deo pogodbe.

Dragan Đilas, predsednik KSS je odbio da komentariše ovu vest dok ne postane zvanična, i stručne službe razmotre novonastale situacije, tako da ćemo reakciju iz kuće košarke morati malo da sačekamo. Ipak, bez obzira na rasplet, u ovim teškim vremenima, kada je institucija porodice u velikoj krizi, lepo je videti da se jedan otac i sin ovako lepo slažu.


Comfortably Numb

Нема коментара:

Постави коментар