четвртак, 13. октобар 2011.

Povlači se Karadžić


   Posle neuspeha u kvalifikacijama  za Evropsko prvenstvo i  onoga sto su mediji jednoglasno nazvali “Bruka u Sloveniji”,  bilo je logično  da se utvrdi odgovornost selektora, igraca i pre svega Fudbalskog Saveza. Na hitno zakazanoj sednici rukovodstva saveza analizirani su razlozi neuspeha i predlozeni nacini kako prevazici novonastalu situaciju i izvuci srpski fudbal iz krize u kojoj se evidentno nalazi.
Predsednik fudbalskog Saveza Srbije, Tomislav Karadžić  u obracanju delegatima, preuzeo je svoj deo odgovornosti, naglasivsi da je on kao predsednik najodgovorniji za stanje u srpskom fudbalu, i zbog toga ponudio ostavku. O ovom predlogu ce se glasati u narednih nekoliko dana dok se ispune neophodne procedure kako bi ostavka stigla na glasanje.
U emotivnom obracanju novinarima Karadžić kaže:
-Tačno je da sam podneo ostavku na mesto predsednika FSS, i ta odluka je neopoziva. Bilo bi nemoralno da posle svih neuspeha srpskog fudbala ove sezone, ostanem na funkciji. Moja odgovornost je objektivno najveca. Radio sam koliko sam umeo, ali nazalost nisam bio dorastao zadatku. Srpski fudbal je definitvno u dubokoj krizi, i spreman sam da snosim svoj deo odgovornosti za stanje u kom se nasao.
Moja ostavka , otvara prostor za nove, mladje, strucnije ljude koji ce nadam se raditi bolje od mene i koji ce srpski fudbal vratiti tamo gde pripada.
Ovakav rasplet događaja bio je očekivan, ostaje nam da vidimo šta će se dešavati u vremenu koje dolazi.
Vrata fudbalskog saveza su ovakvim potezom Karadžića ostala širom otvorena za ljude koji će svojim znanjem i entuzujazmom vratiti srpski fudbal na fudbalsku mapu Evrope i sveta.
Sve će ovo biti malo sutra....džaba ste se obradovali....

Нема коментара:

Постави коментар