субота, 12. новембар 2011.

Srbi gledaju “Soulfood” za doručak, ručak i večeru....


  Turisticka Organizacija Srbije snimila je novu reklamu za Srbiju pod nazivom Soulfood ili Hrana za dušu, koja je naprečac osvojila domaću, inače vrlo kritički nastrojenu publiku. Reklamni spot Srbiju posmatra iz ugla hrane koja je specifična za određeni region naše zemlje. Tako možemo da vidimo prekrasne krajolike istočne Srbije kroz priču o vinu, zapadne Srbije kroz priču o kajmaku i malinama ili Sjenice, Zlatara i Stare planine kroz prizore spravljanja sira.
  Kako kaže Mile Ilić potparol TOS, akcenat reklame je stavljen na hranu jer je to nešto po čemu je Srbija prepoznatljiva u svetu. Kroz istu priču predstavljene su i prirodne lepote Srbije.
 “ Cilj kampanje je i da se našim građanima olakša ovo teško vreme krize. Kad već nisu u prilici da ovu hranu gledaju na svom stolu mogu da je gledaju na internetu. Mnogi su zaboravili kako izgleda pršuta, meso, kajmak..., naša kampanja im pomaže da opet uživaju u pogledu na ove namirnice. Takođe građani mogu da uživaju gledajući predivne predele Srbije, i tako na momenat zaborave da iste ne mogu da obiđu. Ova kampanja se uklapa u napore vlade koja se na sve načine trudi da nam putem televizije, interneta i ostalih medija pruži sve one  sadržaje koje inače sebi ne možemo  da priuštimo.
 Planiramo još jednu sličnu kampanju u kojoj ćemo prikazati gde su sve putovali naši ministri i poslanici, kakvu su oni hranu jeli,kako bi građanima u ova teška vremena ponudili adekvatnu zamenu za realan život. U promotivnom spotu koji je u planu građani će moći da uživaju u snimcima eksluzivnih svetskih letovališta, vrhunskih hotela , da vide kako izgleda ponuda u njihovim restoranima. Tako će svi u Srbiji moći da obiđu eksluzivne svetske destinacije i zadovolje svoje potrebe za putovanjem i hranom.”, najavljuje Ilić buduće poteze TOS.
 Spot Hrana za dušu je već postao jedan od najgledanijih na internetu, što pokazuje da su autori uspeli u svojoj nameri, da je kampanja postigla svoj cilj svedoči  i ovaj  komentar anonimnog  gledaoca koji je napisao:
  Gledam ga za doručak ručak i večeru, žena mi je na dijeti pa gleda samo dva puta dnevno, a deca k'o deca, čim ogladne....

Нема коментара:

Постави коментар