среда, 16. новембар 2011.

SIGURICA


  Ko od nas nije pokusao da dobije na kladionici, koga nije prodao danski drugoligaš u 90-om minutu. Kome nije falio gol u prvom poluvremenu za velike pare.  Kladionica naša nasušna uzela nam je mnogo živaca i novca, i opravdano se postavlja pitanje da li postoji dobitni sistem. Kako izbeći zamke obećavajućih kvota, realnih prelaza, favorite koji gube od autsajdera.
 S.S.S.S. ima tu čast da ugosti i svojim čitaocima prenese iskustva N.J., pravog kladioničarskog maga, čoveka kome je klađenje donelo enormne količine novca, i koji već godinama živi samo od kladionice.
N.J. za S.S.S.S. iznosi svoja iskustva.
  „Godinama se kladim, počeo sam još devedesetih,znate kako to ide uglavnom gubiš, ređe dobijaš. Tada sam počeo da proučavam sisteme, da tražim način kako se od kladionice može živeti. Uložio sam mnogo truda, konsultovao nauku.Matematički sam proučavao moguće sisteme, tražeći onaj dobitni. Na kraju sam došao do rešenja, i sistem besprekorno funkcioniše, primenjujem ga godinama, i do sada sam zaradio stvarno mnogo novca. Vozim najbolje automobile, imam nekoliko kuća, lokala, deca mi studiraju u inostranstvu, mislim šta reći, zahvaljujući ovom sistemu živim ko grof.“, iznosi svoja iskustva N.J. i nastavlja...
  „Kao što rekoh, posle mnogo proučavanja otkrio sam pravi sistem, on je naučno i praktično dokazan, i rado ću ga otkriti vašim čitaocima kako bi i oni mogli da žive od klađenja. Sistem je inače vrlo prost, otvorite kladionicu, i tako ćete uvek zarađivati od klađenja. Ja sam pozajmio pare, da bih otvorio prvu a posle toga pare su samo krenule da ležu, ubrzo sam proširio posao, napravio lanac kladionica i fantastično funkcionišu.“
S.S.S.S. se ovim putem zahvaljuje N.J. zato što je nesebično podelio svoja iskustva sa kladioničarima u Srbiju, koji će zahvaljujući njegovim savetima verovatno naći put do dobitnog tiketa.

Нема коментара:

Постави коментар